Головна Новини Освітяни Салтівського району – учасники першого міжнародного тренінгу у рамках проєкту «Щаслива родина – успішна країна»

Освітяни Салтівського району – учасники першого міжнародного тренінгу у рамках проєкту «Щаслива родина – успішна країна»

Під час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні. Реакціями на стресові та травматичні події можуть бути страх, ступор, плач, агресія, почуття провини, апатія та інші.

Війна в Україні стала стресом для всіх учасників освітнього процесу. За таких умов істотно зростає роль педагогічних працівників, які можуть надавати психологічну допомогу. Тут необхідна і професійна підготовка, і педагогічні знання, і природна здатність проявляти співчуття, людяність.

З 07 по 11 серпня 2023 року у Львові у рамках проєкту «Щаслива родина – успішна країна», започаткованого спільно з Angles for Ukraine, проходив  перший міжнародний тренінг для психологів закладів освіти з прифронтових та фронтових територій за темою: «Екстрене реагування, управління стресом, адаптація та інклюзія в умовах військової агресії».

Серед 60 учасників тренінгу –  п’ять освітян Салтівського району – практичні психологи закладів загальної середньої та дошкільної освіти. А спікерами виступили шкільні психологи з Ізраїлю, а саме з міста Сдерот, де за останні 15 років війна змусила максимально відпрацювати методику допомоги дітям.

Дуже корисною стала конференція «Ізраїльська робота з дітьми у довгому військовому конфлікті», яка відбулася 11 серпня 2023 року, а  її учасниками, крім практичних психологів, були представники Міністерства освіти і науки України, фахівці з Ізраїлю та Великої Британії, керівники громадських організацій, фондів, благодійних програм, таких як «Всеукраїнська ліга Українських жінок», Благодійного фонду «Ангели для України», Фонду освітніх ініціатив.

Загалом, п’ять днів, проведених у Львові, були дуже насиченими, про що свідчать питання, які були в центрі уваги учасників тренінгу, а саме: управління стресом у повсякденній ситуації; специфіка роботи з дітьми з особливими освітніми потребами; реакція та поведінка педагогів при гострих ситуаціях; проблеми вигорання серед вчителів; планування реабілітаційних процесів тощо.

Всі повинні усвідомити, що у той час, коли для нормального росту та розвитку дітей потрібна безпечна та стабільна атмосфера, коли діти втрачають її і живуть у стресі і незахищеності, саме на освіту покладається відповідальна місія – бути надією і опорою для тих, хто потребує допомоги і підтримки.

Схожі новини