- 24.04.2023 |
- Новини
Використання інноваційних художньо-педагогічних технологій на уроках образотворчого мистецтва
Відповідно до річного плану роботи Управління освіти Центром освітніх технологій 21 квітня 2023 року на базі Харківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 30 Харківської міської ради в дистанційному форматі проведено семінар школи педагогічної майстерності для вчителів освітньої галузі «Мистецтво: образотворче мистецтво» закладів загальної середньої освіти Салтівського району міста Харкова за темою «Використання інноваційних художньо-педагогічних технологій на уроках образотворчого мистецтва»
На засіданні розглянуто питання удосконалення професійної компетентності вчителя предмета «Образотворче мистецтво», нормативно-правове забезпечення вивчення мистецької освітньої галузі у закладі освіти, створення закладом освіти умов для розвитку предметних і ключових компетентностей в галузі «Мистецтво: образотворче мистецтво», формування предметних компетентностей учителів предмета «Образотворче мистецтво», використання інноваційних технологій на уроках образотворчого мистецтва, інноваційні художньо-педагогічні технології на уроках образотворчого мистецтва.
Про формування предметних компетентностей учителів предмета «Образотворче мистецтво» розповіла Нечіпор С.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри харчових технологій, легкої промисловості і дизайну Української інженерно-педагогічної академії, використання інноваційних технологій на уроках образотворчого мистецтва, виступила Алтухова А.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди.
Учасники семінару виконали практичну роботу за темою «Витинанка «Українська пташка».
Досвідом роботи поділилися директор Шестак В.В., заступник директора з НВР Дерев’янко О.М., учителі образотворчого мистецтва Пархоменко Н.І., Голота М.А. Харківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 30 Харківської міської ради Харківської області.
Вчителям надані методичні рекомендації щодо проведення уроків.