
- 01.04.2025 |
- Новини
Інновації у вивченні природничих дисциплін: роль цифрових інструментів у сучасному освітньому процесі
Завдання сучасної школи давно стало значно ширшим аніж звичайна передача інформації від вчителя до учня. Отже і роль сучасного педагога не тільки у викладанні свого предмету, а й у створенні комфортного освітнього середовища, в якому здобувачі освіти могли краще розуміти та засвоювати матеріал. Це ініціювало появу в системі освіти інноваційних технологій, що навчить учнів мислити , самостійно здобувати знання, творчо застосовувати їх на практиці. А успіхи учнів залежать від майстерності вчителя, тому вчителі біології та хімії закладів освіти Салтівського району традиційно проводять науково-практичні семінари, на яких презентують власний педагогічний досвід, долучають науковців, які допомагають вчительству покращити якість освіти.
Минулого тижня на базі Харківського ліцею № 103 з використання платформи ZOOM був проведений сучасний практичний семінар для вчителів природничої галузі «Інновації у вивченні природничих дисциплін: роль цифрових інструментів у сучасному освітньому процесі», метою якого стало обговорення ключових змін у нормативно-правовій базі, аналіз сучасних вимог до інноваційного дизайну уроку НУШ та ознайомлення з практичними інструментами організації уроку.
Почесними гостями семінару стали доктор філософії з біологічних наук, доцент кафедри зоології ХНПУ імені Г.С. Сковороди Олена Ярис, доцент кафедри генетики і цитології ХНУ імені В.Н. Каразіна, співавтор підручника з біології для 8 класу НУШ Ольга Тагліна, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «ХАНО», автор модельних програм та підручників з хімії Олексій Григорович.